سوالات متداول

محل خشکشویی پاکیزان کجاست ؟

• امکان پرداخت سفارش در محل وجود دارد؟
متاسفانه خیر - به دلیل اینکه دریافت نقدی برای تمام خشکشویی ها امکان پذیر نیست این امکان در سیستم قرار نگرفته است.

• چگونه میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟
در صورتیکه بیشتر از دوساعت به زمان دریافت سفارشات شما مانده است میتوانید از طریق تماس با پاکیزان و اعلام کد سفارش، سفارش خود را لغو نمایید.

• آیا امکان برگشت پول سفارش من وجود دارد؟
در صورتیکه لباس در خشکشویی خسارت ببیند و مورد تایید کارشناس اتحادیه صنف باشد، مبلغ مورد نظر به کارتی که از طریق آن سفارش ثبت شده است، برگشت داده می شود .

• کد تخفیف چیست ؟
بعد از تکمیل سبد خرید، انتخاب آدرس و انتخاب نحوه پرداخت آنلاین، کد تخفیف خود را باکس کد تخفیف خود را داخل باکس کد تخفیف وارد کرده و از گزینه اعمال کد استفاده کنید و با استفاده از روش پرداخت آنلاین سفارش خود را تکمیل کنید.

• در هر سفارش از چند کد تخفیف می توانم استفاده کنم؟
در هر سفارش فقط از یک کد تخفیف می توان استفاده کرد اگر خشکشویی مورد نظر شما نیز کد تخفیف اختصاص داده باشد این تخفیف ها با هم جمع شده و در رقم سفارش شما اعمال می شوند

• برای پرداخت آنلاین چه مواردی نیاز است؟
برای پرداخت اینترنتی از طریق درگاه سایت نیاز به کارت بانکی عضو شتاب و فعال بودن رمز دوم کارت خود دارید پس از تکمیل سبد خرید و رسیدن به مرحله پرداخت با اتصال به درگاه اینترنتی بانک امکان پرداخت وجه سفارش وجود خواهد داشت

• چطور می توانم سفارشم را لغو کنم؟
با توجه به فرآیند سیستمی اطلاع رسانی به خشکشویی ها و پرداخت آنلاین مبلغ، امکان لغو سفارش وجود ندارد در نتیجه در صورت اطمینان کامل نسبت به نهایی کردن سفارش خود اقدام نمایید.

• چگونه می توانم نماینده پاکیزان باشم؟
تمامی خشکشویی های دارای مجوز از اتحادیه خشکشویی های کشور می توانند با ثبت درخواست نمایندگی در سایت پاکیزان و پر کردن اطلاعات مورد نیاز و انجام مراحل بعدی به عنوان نماینده در سایت پاکیزان به ارائه خدمات بپردازند.

برای ارسال سفارش 2 حالت وجود دارد:
1) در صورتیکه خشکشویی انتخاب شده دارای پیک رایگان باشد پس از ثبت سفارش در سایت، اطلاعات فاکتور از طرف پاکیزان در اختیار خشکشویی قرار گرفته و بر اساس تاریخ و ساعت تعیین شده پیک خشکشویی جهت دریافت سفارش و پس از آن تحویل کارهای آماده شده اقدام می نماید.
2) در صورتیکه خشکشویی انتخابی پیک رایگان نداشته باشد پس از ارسال اطلاعات سفارش برای خشکشویی، همچون حالت اول سفارش دریافت و تحویل می گردد با این تفاوت که هزینه پیک در محل توسط مشتری به صورت جدا از مبلغ فاکتور پرداخت می شود.